Vásárlói tájékoztató

Kártya-elfogadó (a tov.: Szolgáltató, Szállásadó) adatai

⋅ Elfogadó neve: Kőszegi Forrás Vendégház

⋅ Elfogadó címe, telefonszáma, egyéb elérhetőségei:
    9730 Kőszeg, Forrás u.6797.HRSZ.
    Tel/Fax: 06-94-563-025
    Mobil: 06-30-428-3310

⋅ Elfogadó cégjegyzékszáma : 8536-3/2011 (Kőszeg város Polg.M.Hiv) ⋅ Adószáma: 77914640-1-38

⋅ Elfogadó által kínált szolgáltatás megnevezése és konkrét meghatározása: magászálláshely szolgáltatás

⋅ Szolgáltatás ellenértéke devizanem megadásával: teljesítési dátum szerinti nap MNB árfolyam

Szolgáltatások igénybevétele

  - A megrendelés telefonon / e-mailen / weben érkezik be; ha a rendelés teljesíthető, e-mailen szállás visszaigazolást küldünk ami, tartalmazza az idötartamot és a részletes árkalkulációt.
  - A megrendelés visszaigazolásával a szállásdíj 40 % foglalót kérünk, ami tetszőleges módon fizethető (kp. / utalás / SZÉP kártya). A szállás igénybe vételekor készül el a számla, a hátralékos összeg beszedésével ami lehet kp./utalás/SZÉP kártya.

⋅ Korlátozások: szállást csak cselekvőképes (16 évet betöltött) állampolgár foglalhat.

⋅ Helyszínen elfogadott fizetőeszközök: készpénz, SZÉP kártyák (MKB, KH, OTP). Internetes elfogadás: MKB SZÉP és K&H SZÉP Kártya.

Adatvédelemre és adatkezelés biztonságára vonatkozó konkrét információk

K&H SZÉP kártyával történő fizetés esetén:

Fizetési tájékoztató megtekintése (a Kártyabirtokos által megadott adatok kezelésének és felhasználásának módja)

Szállás megrendelésének és lemondásának módja és feltételei

⋅ Elfogadott és foglalóval lefoglalt megrendelés lemondása közös megegyezéssel más időpontra áthelyezhető.

⋅ SZÉP kártyával fizetett szállás készpénzre nem váltható át.

Szállás igénybevételének feltételei

⋅ Szállásadó a szálláslehetőségekről, annak külleméről, környezetéről, berendezéséről és használati tárgyairól a weboldalon előzetesen, képekkel tájékoztatja vendégeit.

⋅ A szállást kérjük olyan állapotban átadni annak elhagyásakor, ahogy Ön is találta, s ahogy találni szeretné.

⋅ Szállásadó tisztességes piaci magatartást kíván követni, így olyan szállást eleve nem ad ki Vendégeinek, melynek műszaki állapotáról és tisztaságáról napi rendszeressséggel meg nem győződik és gondoskodik.

⋅ Foglalás után a lefoglalt szálláshely műszaki állapotának kedvezőtlen változása esetén a vendéget a Szállásadó telefonos vagy email elérhetőségein értesíti.

⋅ Szállásadó esetleges reklamációt csak a szállás átvételekor, annak beköltözést megelőző megtekintése alkalmával tud csak kezelni. A szállás megtekintését és használatba vételét követően történt kedvezőtlen műszaki állapotvátozásokért Szállásadó nem kíván jótállni.